Sprawnie obsługuj zgłoszenia reklamacji i zwrotów towarów poprzez utrzymanie najwyższych standardów
oferowanych usług. Przełóż dane uzyskane z systemu RMA Synaptic na pozostałe elementy przedsiębiorstwa i usprawnij procesy,
aby zwiększyć efektywność finansową
UDwoistość procesów reklamacyjnych wymaga, aby utrzymać pozytywną relację z klientem, jednocześnie dbając o założenia biznesowe. Stwórz spójne środowisko, w którym działasz na obopólną korzyść. System RMA Synaptic do obsługi zwrotów i reklamacji gwarantuje najwyższe standardy realizacyjne
Dostosuj działania systemowe do polityki firmy i obowiązujących
reguł prawnych, tak aby obsłużyć każdy typ reklamacji i zwrotu.
Zdobywaj lojalność klientów, budując ją na kompleksowej
obsłudze zdarzeń niestandardowych w systemie do obsługi zwrotów i reklamacji.
Zweryfikuj uszkodzenia i wady produktu w REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ
i podejmij właściwą decyzję, korzystając ze zdigitalizowanej dokumentacji
i zdefiniowanych scenariuszy obsługi zwrotów i reklamacji, gwarantujących
pełną standaryzację procesów i kontrolę danych
Zweryfikuj kompletność zamówienia i stan wysłanego towaru obsługując
REKLAMACJĘ ILOŚCIOWĄ
i bądź z klientem w stałym kontakcie,
dając mu rzetelne dane i utrzymując najwyższą jakość usług
z systemem do obsługi reklamacji i zwrotów.
Obsłuż kompleksowo ZWROTY TOWARU i zrealizuj czynności procesowe
w szybki i spójny sposób, aby spełnić wymagania prawne
i umowy zawarte z klientami
Zapytaj o ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE pozwalające przenieść
do środowiska systemowego najbardziej skomplikowane aspekty
działania przedsiębiorstwa i efektywnie nim zarządzać.
Skonfiguruj scenariusze obsługi w zależności od typu
zwrotu lub reklamacji, umowy SLA, rodzajowi towaru
i polityki firmy, aby realizować swoje cele biznesowe
Digitalizuj całą historię zgłoszeń,
uzyskując maksymalny przepływ danych
w systemie do obsługi reklamacji i zwrotów
Statusuj zgłoszenia na każdym etapie procesu i udostępnij
klientom wygodny panel
umożliwiający śledzenie postępów
i powiadomienia SMS
Korzystaj z pełnej historii towaru, optymalizując logistykę
firmy z wykorzystaniem kompletnego zakresu danych
Skorzystaj z integracji z serwisami producenckimi,
aby scentralizować cyfrowe zarządzanie reklamacji,
zwrotami i awariami
Wymaga się, aby przepływ informacji był szybki
i BEZPIECZNY, zobacz w jaki sposób dbamy
o Twoje bezpieczeństwo we współpracy
z partnerami technologicznymi
Skoncentruj się na biznesie poprzez INTEGRACJĘ
danych między systemami RMA, WMS i ERP
Sprawdź możliwości ARCHITEKTURY TRÓJWARSTWOWEJ,
która w czasach
dynamicznych zmian biznesowych daje
Ci najwyższą wydajność i elastyczność
Skorzystaj z możliwości DIGITALIZACJI, aby Twoje dokumenty
znalazły się w systemie w formie łatwo dostępnych plików
Wykorzystaj zasoby ludzkie z systemem RMA w optymalny sposób,
rozliczając czas pracy dzięki SYSTEMOWI RAPORTOWANIA
Przeprowadź pomyślnie i szybko wdrożenie systemu RMA Synaptic
korzystając z wiedzy logistycznej i doświadczenia
wdrożeniowego naszych ekspertów w zakresie obsługi
zwrotów i reklamacji
Zagwarantuj sobie niezawodność i płynność działania
w zakresie obsługi procesów logistycznych.
Realizuj najnowsze technologie i wdrażaj nowatorskie
strategie. Skorzystaj z naszego kilkunastoletniego
doświadczenia i podążaj z nami w kierunku innowacji.
Uczestnicz w ciągłym rozwoju produktu poprzez
wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań, tworząc
przewagę rynkową i intensyfikuj swoje działania.
Bądź na bieżąco z najnowszymi spostrzeżeniami naszych
specjalistów. Jako pierwszy korzystaj z nowoczesnych
technologii rozwijając swoją działalność.
RMA (Return Merchandise Authorization) - system informatyczny do obsługi reklamacji i zwrotów, który strukturyzuje procesy i zapewnia rzetelny przepływ informacji pomiędzy przedsiębiorstwem, serwisami producenckimi i klientem końcowym.
System AMS Synaptic jest oparty na technologii trójwarstwowej, wykorzystującej serwer bazy danych Microsoft SQL Server oraz serwer aplikacji. Pozwala to na maksymalną szybkość pracy i najwyższy poziom bezpieczeństwa. System składa się z aplikacji desktopowej na komputery stacjonarne, laptopy i tablety oraz aplikacji mobilnej na terminale magazynowe lub smartfony. Posiada on również portal internetowy dla klientów końcowych.
System RMA Synaptic ma na celu stworzenie nowej jakości relacji z klientem, opartej na ekspresowej realizacji zgłoszeń i rzetelnym przepływie informacji poprzez portal internetowy i powiadomienia SMS.
Jeśli chcesz digitalizować całą historię zgłoszeń, statusowować realizację reklamacji i zwrotów na każdym etapie i korzystać z pełnej historii towaru, system RMA pozwoli Ci na realizację tych celów biznesowych i optymalizację kosztów.
Wdrożenie systemu RMA Synaptic składa się z kilku punktów:
System RMA pozwala śledzić kompletność zamówień i stan wysyłanego towaru oraz sprawnie weryfikować uszkodzenia i wady produktów. Statusowanie zgłoszeń na każdym etapie procesu pozwala śledzić postępy realizacji i wysyłać klientom informacje w czasie rzeczywistym.
Tak. System RMA ściśle współpracuje z systemami magazynowymi, produkcyjnymi i transportowymi. Wszystkie te moduły działają w ramach jednej aplikacji na Platformie Synaptic, co pozwala usprawnić przepływ informacji i optymalizować poszczególne aspekty działania przedsiębiorstwa.
Tak. System RMA posiada internetowy portal dla użytkowników końcowych, dzięki któremu mogą oni śledzić postęp realizacji zgłoszenia.
Dzięki nieograniczonym możliwościom konfiguracyjnym, w systemie RMA można sparametryzować scenariusze obsługi zgodne z umowami SLA, polityką firmy i typami zwrotów i reklamacji.
Tak. Integracja z systemami producenckimi pozwala przyspieszyć przepływ informacji i zwiększyć jakość obsługi klienta, poprzez śledzenie postępów i powiadomienia SMS.
Tak. System RMA do obsługi reklamacji i zwrotów integruje się z telewizją przemysłową CCTV i monitoringiem wizyjnym, pozwalając na śledzenie poszczególnych procesów magazynowych, kompletacji wysyłek, a także etapu pakowania, tak aby w precyzyjny sposób rozstrzygać sytuacje sporne.
ul. Brukselska 14
03-973 Warszawa
Tel: +48 22 826 05 36