Używamy plików cookies aby ułatwić korzystanie ze strony. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies.
W każdej chwili w ustawieniach swojej przeglądarki internetowej możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies.

Zadzwoń i wybierz dogodny
termin prezentacji systemu

Synaptic asystent

SYSTEM RMA Synaptic

Nowa jakość relacji z klientem z systemem RMA

Sprawnie obsługuj zgłoszenia reklamacji i zwrotów towarów poprzez utrzymanie najwyższych standardów
oferowanych usług. Przełóż dane uzyskane z systemu RMA Synaptic na pozostałe elementy przedsiębiorstwa i usprawnij procesy,
aby zwiększyć efektywność finansową

System RMA desktop

System RMA Synaptic

UDwoistość procesów reklamacyjnych wymaga, aby utrzymać pozytywną relację z klientem, jednocześnie dbając o założenia biznesowe. Stwórz spójne środowisko, w którym działasz na obopólną korzyść. System RMA Synaptic do obsługi zwrotów i reklamacji gwarantuje najwyższe standardy realizacyjne



  • Konfigurowalność procesów zwrotów, reklamacji i awarii
  • Reguły wspierające pracowników w podejmowaniu decyzji
  • Integracja z serwisami producenckimi

System RMA Synaptic w twojej firmie

Dostosuj działania systemowe do polityki firmy i obowiązujących
reguł prawnych, tak aby obsłużyć każdy typ reklamacji i zwrotu.
Zdobywaj lojalność klientów, budując ją na kompleksowej
obsłudze zdarzeń niestandardowych w systemie do obsługi zwrotów i reklamacji.

System RMA reklamacja jakościowa

Zweryfikuj uszkodzenia i wady produktu w REKLAMACJI JAKOŚCIOWEJ
i podejmij właściwą decyzję, korzystając ze zdigitalizowanej dokumentacji
i zdefiniowanych scenariuszy obsługi zwrotów i reklamacji, gwarantujących
pełną standaryzację procesów i kontrolę danych

System RMA reklamacja ilościowa

Zweryfikuj kompletność zamówienia i stan wysłanego towaru obsługując
REKLAMACJĘ ILOŚCIOWĄ i bądź z klientem w stałym kontakcie,
dając mu rzetelne dane i utrzymując najwyższą jakość usług
z systemem do obsługi reklamacji i zwrotów.

System RMA zwroty towarów

Obsłuż kompleksowo ZWROTY TOWARU i zrealizuj czynności procesowe
w szybki i spójny sposób, aby spełnić wymagania prawne
i umowy zawarte z klientami

Zapytaj o ROZWIĄZANIA DEDYKOWANE pozwalające przenieść
do środowiska systemowego najbardziej skomplikowane aspekty
działania przedsiębiorstwa i efektywnie nim zarządzać.

Zalety systemu RMA

System RMA elastyczność

Zyskaj elastyczność

System RMA redukcja kosztów

Redukuj koszty

System RMA wydajność

Zwiększ wydajność

System RMA kontrola

Uzyskaj pełną kontrolę

System RMA przejrzystość

Wprowadź przejrzystość

System RMA standard obsługi klienta

Uzyskaj najwyższy standard obsługi klienta

Możliwości systemu RMA Synaptic

System RMA zwroty reklamacji

Skonfiguruj scenariusze obsługi w zależności od typu
zwrotu lub reklamacji, umowy SLA, rodzajowi towaru
i polityki firmy, aby realizować swoje cele biznesowe

System RMA raporty

Digitalizuj całą historię zgłoszeń,
uzyskując maksymalny przepływ danych
w systemie do obsługi reklamacji i zwrotów

System RMA online

Statusuj zgłoszenia na każdym etapie procesu i udostępnij
klientom wygodny panel umożliwiający śledzenie postępów
i powiadomienia SMS

System RMA historia operacji

Korzystaj z pełnej historii towaru, optymalizując logistykę
firmy z wykorzystaniem kompletnego zakresu danych

System RMA procesy

Skorzystaj z integracji z serwisami producenckimi,
aby scentralizować cyfrowe zarządzanie reklamacji,
zwrotami i awariami

Technologia i integracja RMA z WMS

I.

Wymaga się, aby przepływ informacji był szybki
i BEZPIECZNY, zobacz w jaki sposób dbamy
o Twoje bezpieczeństwo we współpracy
z partnerami technologicznymi

II.

Skoncentruj się na biznesie poprzez INTEGRACJĘ
danych między systemami RMA, WMS i ERP

III.

Sprawdź możliwości ARCHITEKTURY TRÓJWARSTWOWEJ,
która w czasach dynamicznych zmian biznesowych daje
Ci najwyższą wydajność i elastyczność

IV.

Skorzystaj z możliwości DIGITALIZACJI, aby Twoje dokumenty
znalazły się w systemie w formie łatwo dostępnych plików

V.

Wykorzystaj zasoby ludzkie z systemem RMA w optymalny sposób,
rozliczając czas pracy dzięki SYSTEMOWI RAPORTOWANIA

Wdrożenie systemu RMA

System RMA kompetencje

Metodologia wdrożeń

Przeprowadź pomyślnie i szybko wdrożenie systemu RMA Synaptic
korzystając z wiedzy logistycznej i doświadczenia
wdrożeniowego naszych ekspertów w zakresie obsługi
zwrotów i reklamacji

Wsparcie i pomoc serwisowa

Zagwarantuj sobie niezawodność i płynność działania
w zakresie obsługi procesów logistycznych.
Realizuj najnowsze technologie i wdrażaj nowatorskie
strategie. Skorzystaj z naszego kilkunastoletniego
doświadczenia i podążaj z nami w kierunku innowacji.

Strategia rozwoju

Uczestnicz w ciągłym rozwoju produktu poprzez
wykorzystywanie innowacyjnych rozwiązań, tworząc
przewagę rynkową i intensyfikuj swoje działania.
Bądź na bieżąco z najnowszymi spostrzeżeniami naszych
specjalistów. Jako pierwszy korzystaj z nowoczesnych
technologii rozwijając swoją działalność.

Efekty wdrożenia systemu RMA

System RMA referencje

Femax Sp. Z O.O. Sp.K.

Wykorzystaj system Synaptic, optymalizując przepływ danych w swoim przedsiębiorstwie. Możesz statusować realizację procesów i reagować na dynamicznie zmieniające się potrzeby klienta.

FAQ - System RMA


RMA (Return Merchandise Authorization) - system informatyczny do obsługi reklamacji i zwrotów, który strukturyzuje procesy i zapewnia rzetelny przepływ informacji pomiędzy przedsiębiorstwem, serwisami producenckimi i klientem końcowym.


System AMS Synaptic jest oparty na technologii trójwarstwowej, wykorzystującej serwer bazy danych Microsoft SQL Server oraz serwer aplikacji. Pozwala to na maksymalną szybkość pracy i najwyższy poziom bezpieczeństwa. System składa się z aplikacji desktopowej na komputery stacjonarne, laptopy i tablety oraz aplikacji mobilnej na terminale magazynowe lub smartfony. Posiada on również portal internetowy dla klientów końcowych.


System RMA Synaptic ma na celu stworzenie nowej jakości relacji z klientem, opartej na ekspresowej realizacji zgłoszeń i rzetelnym przepływie informacji poprzez portal internetowy i powiadomienia SMS.


Jeśli chcesz digitalizować całą historię zgłoszeń, statusowować realizację reklamacji i zwrotów na każdym etapie i korzystać z pełnej historii towaru, system RMA pozwoli Ci na realizację tych celów biznesowych i optymalizację kosztów.


Wdrożenie systemu RMA Synaptic składa się z kilku punktów:

  1. Analiza procesów i potrzeb klienta
  2. Konfiguracja i dedykacja systemu
  3. Integracja z systemami zewnętrznymi
  4. Szkolenia użytkowników, testy funkcjonalne, uruchomienie systemu
  5. Asysta powdrożeniowa

Czytaj więcej...


System RMA pozwala śledzić kompletność zamówień i stan wysyłanego towaru oraz sprawnie weryfikować uszkodzenia i wady produktów. Statusowanie zgłoszeń na każdym etapie procesu pozwala śledzić postępy realizacji i wysyłać klientom informacje w czasie rzeczywistym.


Tak. System RMA ściśle współpracuje z systemami magazynowymi, produkcyjnymi i transportowymi. Wszystkie te moduły działają w ramach jednej aplikacji na Platformie Synaptic, co pozwala usprawnić przepływ informacji i optymalizować poszczególne aspekty działania przedsiębiorstwa.


Tak. System RMA posiada internetowy portal dla użytkowników końcowych, dzięki któremu mogą oni śledzić postęp realizacji zgłoszenia.


Dzięki nieograniczonym możliwościom konfiguracyjnym, w systemie RMA można sparametryzować scenariusze obsługi zgodne z umowami SLA, polityką firmy i typami zwrotów i reklamacji.


Tak. Integracja z systemami producenckimi pozwala przyspieszyć przepływ informacji i zwiększyć jakość obsługi klienta, poprzez śledzenie postępów i powiadomienia SMS.


Tak. System RMA do obsługi reklamacji i zwrotów integruje się z telewizją przemysłową CCTV i monitoringiem wizyjnym, pozwalając na śledzenie poszczególnych procesów magazynowych, kompletacji wysyłek, a także etapu pakowania, tak aby w precyzyjny sposób rozstrzygać sytuacje sporne.

Kontakt

ZADZWOŃ
i uzyskaj szybką odpowiedź

Pełne dane kontaktowe znajdziesz tutaj: Kontakt

Tel: +48 22 826 05 36

kontakt@...
kliknij, aby zobaczyć email

Umówmy się na DARMOWĄ prezentację systemu logistycznego Synaptic.

Działamy na terenie całej Polski.

Na podany adres email, wyślemy wszystkie informację.
Twój numer telefonu nie będzie nikomu przekazywany.